Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
Kedim iştahla yiyor.Kedinizin mutluluğu için Bozita tercih edebilirsiniz.
Y**** E****
•08.05.2025
Kedime daha önce N&D kuzu etli mama yediriyorum ama çok isteksiz yiyordu.Bozita geyik etli mamaya geçince kedimin iştahı açıldı,severek yiyor.Eski mamasıyla karıştırmadan verdim,hemen alıştı.Bozita zaten mama işinde köklü bir firma.1903'ten beri mama işiyle uğraşan doğaya ve hayvanlara çok saygılı bir firma olarak biliniyor.Gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.
Y**** E****
•08.05.2025
Seramik olması ve tahta ayaklı olması nedeniyle tercih ettim.Kedim de hemen alıştı.Çok güzel ve kullanışlı bir ürün.
Y**** E****
•08.05.2025
Vazgeçilmezimiz.. fiyat uygun
N**** E****
•07.05.2025
ıtır demir
•07.05.2025
Bu mamadan cok memnunum sokaktaki cocuklarimiz severek yiyorlar, fiyati böyle oldukça devamli alirim
Melin Kadik
•07.05.2025
Bu mamadan cok memnunum sokaktaki cocuklarimiz severek yiyorlar, fiyati böyle oldukça devamli alirim
Melin Kadik
•07.05.2025
Bu mamadan cok memnunum sokaktaki cocuklarimiz severek yiyorlar, fiyati böyle oldukça devamli alirim
Melin Kadik
•07.05.2025
gizem çelebi
•07.05.2025
üye olup ilk kez buradan sipariş verdim. 2. gün siparişim koli içersinde hiç hasar almadan bana ulaştı. Hemen açıp oğluma denettim 1 tanecik bayıldı :) 5 adet yaş mama hediyeniz için teşekkür ederim hemen onu da tattırdım .:) onada bayıldı.
Dilek Ataç
•06.05.2025











