Sepete Ekle
Soru Arayın
Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.
Kargo taşıma standartları
Fatura bilgilerimde değişiklik yapabilir miyim?
Sipariş numaramı nasıl öğrenirim?
Ürünler orijinal midir?
Hangi ödeme seçenekleri var?
Fatura yanlış geldi. (Ürün, unvan, adres vb. bilgiler yanlış)
Havale/EFT seçeneği ile ödeme yapmak istiyorum. Hesap bilgilerine nasıl ulaşacağım?
Siparişimi müşteri temsilcisi aracılığıyla verebilir miyim?
İptal - İade - Cayma Hakkı
Faturam kargo kolisinin içinde değildi.
Ürünlerin garantisi var mı?
Kargom ne zaman gelir?
Siparişime ürün ekleyebilir miyim?
Aradığım ürünü sitede nasıl bulabilirim?
Siparişim neden ‘Ödeme Bekleniyor’ durumunda?
Ürünlerin fiyatı değişebilir mi?
Faturalarıma nasıl ulaşırım?
Markamama İletişim
İncelediğim üründeki bilgilerin hatalı olduğunu düşünüyorum.
Teslimat adresimi değiştirebilir miyim?
Yanlış ürünü sipariş ettim. Ürün değişimi yapabilir miyim?
Faturalarıma nasıl ulaşırım?
Hangi ödeme seçenekleri var?
Nasıl sipariş verebilirim?
Ürün özellikleriyle ilgili detaylı bilgiye nereden ulaşabilirim?
Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Havale Bilgilerimiz
T-Soft 360 Logo T-SOFT E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır