Kata Teslimat
MNG Kargo -Tek parçada 0- 30 kg/ds’ye kadar olan gönderiler kata teslimat yapılır.
MNG Kargo - Çok parçalı gönderilerde, her bir parçası 30 kg/ds’yi geçmeyecek şekilde, ATF’nin toplam kg/ds’si 50 kg/ds’ye kadar olan parçalı gönderiler “kata teslimat” yapılır.
Bina Kapısına Teslimat
MNG - Tek parçada 30 kg/ds üzeri veya toplam 50 kg/ds’yi geçen çok parçalı gönderilerin “bina kapısında” teslimatı yapılır.
Fatura bilgilerinizde değişiklik yapmak için 5 iş günü içerisinde müşteri hizmetleri kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz. Fatura bilgilerinde değişiklik talepleri yalnızca kurumsal fatura kesilmesi gereken siparişler için geçerlidir.
Fatura değişikliği yapmak istiyorsanız, ilgili sipariş numaranızı seçerek ve elinizdeki faturanın görselini ekleyerek bize 0554 871 66 20 nolu Whatsapp Destek Hattımızdan ulaşabilirsiniz.
Ürünü satın aldıktan sonra sistem tarafından size ‘TS’ harfleri ile başlayan bir sipariş numarası verilmektedir. Satın alma işleminiz sonrası kayıtlı e-posta adresinize gönderilen sipariş onay e-postasından, kayıtlı cep telefonunuza gönderilen sipariş onay SMS’inden veya Hesabım-Siparişlerim sayfasından sipariş numaranıza ulaşabilirsiniz.
Markamama satışa sunulan ürünlerin tümü %100 orijinaldir.
Markamama üzerinden sunulan ürünler; kampanyalı ve indirimli olanlar da dahil olmak üzere orijinal olmak zorundadır.
Yasa dışı olarak taklit edilmiş, üretilmiş, imal edilmiş sahte ürünlerin Markamama’da satışı kesinlikle yapılamaz.
Şirketimiz orijinal olmayan ürünlerin satışını önlemek amacıyla her türlü ticari ve yasal tedbiri almaktadır.
Markamama’dan alışveriş yaparken
Kredi Kartı/ Banka Kartı
Havale/EFT seçeneklerinden birini tercih edebilirsiniz.
Girdiğiniz fatura bilgileri ile size ulaşan fatura bilgilerinin farklı olduğunu düşünüyorsanız, ilgili sipariş numaranızı seçerek ve elinizdeki faturanın görselini ekleyerek bize 0554 871 66 20 nolu Whatsapp Destek Hattımızdan ulaşabilirsiniz.
Sipariş ödeme sayfasında Havale/EFT seçeneğini seçtiğinizde banka hesap bilgilerimiz yer almaktadır.
Banka Hesap bilgilerimizi ayrıca Müşteri Hizmetleri > Merak Edilenler başlığının altında görüntüleyebilirsiniz.
Havale/EFT seçeneklerinden birini tercih edebilirsiniz.
Markamama’dan Müşteri Temsilcisi ile birlikte sipariş verebilirsiniz:
-Websitemizde yer alan “Bize yazın, çevrim içiyiz!” bölümünden (Yalnızca Havale/EFT)
-0216 599 00 93 nolu Çağrı Merkezimizden (Yalnızca Havale/EFT)
-0554 871 66 20 noluWhatsapp Destek Hattımızdan (Yalnızca Havale/EFT)
-Instagram hesabımıza direkt mesaj göndererek (Yalnızca Havale/EFT)
TÜKETİCİ HAKLARI – CAYMA – İPTAL İADE KOŞULLARI
GENEL:
1. Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.
2. Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
3. Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri alıcılar tarafından ödenecektir.
4. Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmez ise, Alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.
5. Satın alınan ürün, eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgesi, kullanım klavuzu gibi belgelerle teslim edilmek zorundadır.
6. Satın alınan ürünün satılmasının imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bu durumu bildirmek zorundadır. 14 gün içinde de toplam bedel Alıcı’ya iade edilmek zorundadır.
SATIN ALINAN ÜRÜN BEDELİ ÖDENMEZ İSE:
7. Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.
KREDİ KARTININ YETKİSİZ KULLANIMI İLE YAPILAN ALIŞVERİŞLER:
8. Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı'ya ödenmez ise, Alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri SATICI’ya ait olacak şekilde SATICI’ya iade etmek zorundadır.
ÖNGÖRÜLEMEYEN SEBEPLERLE ÜRÜN SÜRESİNDE TESLİM EDİLEMEZ İSE:
9. Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.
ALICININ ÜRÜNÜ KONTROL ETME YÜKÜMLÜLÜĞÜ:
10. Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. ALICI , Teslimden sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Ürünle birlikte Fatura da iade edilmelidir.
CAYMA HAKKI:
11. ALICI; satın aldığı ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, SATICI’ya aşağıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.
12. SATICININ CAYMA HAKKI BİLDİRİMİ YAPILACAK İLETİŞİM BİLGİLERİ:
ŞİRKET ADI/UNVANI: Markamama Pet Sanayi A.Ş
Köseköy Mahallesi Alperen Sok. No:16/A Kartepe / Kocaeli
E-POSTA: [email protected]
TEL: 0216 599 0093
CAYMA HAKKININ SÜRESİ:
13. Alıcı, satın aldığı eğer bir hizmet ise, bu 14 günlük süre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz.
14. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ ya aittir.
15. Cayma hakkının kullanılması için 14 (ondört) günlük süre içinde SATICI' ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün işbu sözleşmede düzenlenen "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler" hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır.
CAYMA HAKKININ KULLANIMI:
16. 3. kişiye veya ALICI’ ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
17. İade formu, İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
İADE KOŞULLARI:
18. SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve ALICI’yı borç altına sokan belgeleri ALICI’ ya iade etmek ve 20 günlük süre içerisinde malı iade almakla yükümlüdür.
19. ALICI’ nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’ nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ancak cayma hakkı süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılması sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan ALICI sorumlu değildir.
20. Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.
CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER:
21. ALICI’nın isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ve geri gönderilmeye müsait olmayan, iç giyim alt parçaları, mayo ve bikini altları, makyaj malzemeleri, tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar, ALICI’ya teslim edilmesinin ardından ALICI tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, teslim edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler, Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlara ilişkin mallar, Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilengayrimaddimallar, ile ses veya görüntü kayıtlarının, kitap, dijital içerik, yazılım programlarının, veri kaydedebilme ve veri depolama cihazlarının, bilgisayar sarf malzemelerinin, ambalajının ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir. Ayrıca Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkının kullanılması da Yönetmelik gereği mümkün değildir.
22. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları gerekir.
Garanti Koşulları
Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler,ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.
Markamama tarafından gönderilen her siparişte fatura muhakkak kolinin içerisine eklenmektedir. Kargo kutusunun üstünü, içini ve ürün ambalajınızı kontrol etmelisiniz.
Faturanızı bulamamanız halinde kayıtlı e-posta adresinizi kontrol etmenizi öneririz.
Markamama’da satışa sunulan tüm elektronik ürünler resmi distribütör, ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır.
Siparişiniz Onaylandıktan Sonra;
Siparişiniz hazırlanır, faturası düzenlenir ve ardından sipariş esnasında seçtiğiniz adrese gönderilmek üzere kargo firmasına teslim edilir. Size bir SMS ile kargo takip numaranız bildirilir.
Süreci "Hesabım - Siparişlerim" menüsünden takip edebilirsiniz.
Siparişiniz Kargoya Teslim Edildikten Sonra;
Ürünlerinizin teslimat süresi, teslimatın yapılacağı adrese ve kargo firmasının teslimat süresine göre değişkenlik gösterebilir. Siparişinizi "Hesabım - Siparişlerim" sayfası "Durum" başlığından takip edebilirsiniz.
Siparişinizin ödemesi sipariş esnasında gerçekleştiği için mevcut siparişe ürün eklenememektedir.
Müşteri temsilcilerimizle iletişim kurarak siparişinizi iptal edebilir, satın almak istediğiniz ürünü de sepete ekleyerek yeni bir sipariş verebilirsiniz.
Arama Çubuğu: Ana sayfada en üstteki arama çubuğu bulunmaktadır. Arama çubuğuna 'Ürün, Marka ve Kategori Grubunu' yazabilirsiniz.
Anahtar Kelimeler: Ürünle ilgili kelimeleri kullanarak aratabilirsiniz. Örneğin bir tavuklu kedi ürünü arıyorsanız, “tavuklu” gibi ürünün özelliğine yönelik kelimelerle arama yapabilirsiniz.
Kategori Seçimi: Ana sayfada yer alan KÖPEK - KEDİ metinlerinin üzerine gelerek açılan ürün kategorilerinden seçim yapıp ilgili kategoriye ulaşabilirsiniz. Örneğin küçük ırk köpek mamaları için KÖPEK metnine gelip, açılan menüde “Küçük Irk Köpek Mamaları” seçimini yaparak inceleyebilirsiniz.
Stok Durumu: Markamama’da yayında olan ürünler stokta olan ürünlerdir. Ürün stokları anlık olarak değişebilmektedir. Eğer ürün görünmüyorsa dilerseniz web sitemizdeki ya da aradığınız ürünün kategorisinde yer alan diğer alternatif ürünleri inceleyebilirsiniz.
Siparişinizi oluştururken ödeme tipi olarak Havale/EFT seçip ödeme işleminizi gerçekleştirdiyseniz, ödemeniz hesaplarımıza henüz yansımamış olabilir.
Havale/EFT seçeneğiyle yapılan ödemeler 30-90 dk içerisinde hesaplarımıza yansımaktadır.
TS harfleriyle başlayan sipariş numaranızı ödeme esnasında dekontun açıklama kısmına yazığınızdan emin olunuz. Alıcı Adı ve IBAN bilgilerini kontrol ediniz.
Ürün fiyatları piyasa, tedarikçi, döviz, kampanya gibi farklı sebeplerle değişebilmektedir. Markamama’da ürün değişim sebepleri:
Piyasa koşulları dahilinde değişim
Sizlerle paylaştığımız teslimat tarihi bilgisi; kargo firmaları ile yapılan anlaşmalarımız ve geçmişteki kargo performansına neticesinde hesaplanmaktadır. Tahmini bir tarih olup kargo firması bazında değişiklik gösterebilmektedir.
Faturanız için öncelikle hesabınızda kayıtlı e-posta adresinizi kontrol etmenizi öneririz.
Markamama tarafından gönderilen her siparişte fatura muhakkak kolinin içerisine eklenmektedir. Kargo kutusunun üstünü, içini ve ürün ambalajınızı kontrol etmelisiniz.
Faturanız size ulaşmamış ise müşteri hizmetleri kanallarımızdan bize ulaşarak faturanızı talep edebilirsiniz. (Fatura size kargo ile ulaşmadıysa kayıtlı mail adresinize mutlaka gönderilmiştir )
Eğer e-fatura mükellefi olduğunuz firmanız üzerinden sipariş vermiş iseniz; faturanız yine mail adresinize iletilecektir.
İletişim Bilgilerimiz :
TİCARET ÜNVANI: MARKAMAMA PET SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ
İŞ YERİ ADRESİ: OVACIK MAH. HACIOĞLU SOK NO:13 BAŞİSKELE/ KOCAELİ
VERGİ KİMLİK NO: 6121358987
whatsapp destek hattı : 0 554 871 66 20
Müşteri Hizmetleri Telefonu : 0850 532 11 41
E-posta: [email protected]
Ürüne ait görsel ve açıklamalarda, eksik yada yanlış bir bilgi olduğunu düşünüyorsanız; müşteri hizmetleri kanallarımızdan bize ulaşarak bildirimde bulunabilirsiniz.
whatsapp destek hattı : 0 554 871 66 20
Müşteri Hizmetleri Telefonu : 0216 599 00 93
E-posta: [email protected]
Siparişiniz tamamlandıktan sonra üyeliğiniz üzerinden adres değişikliği işlemi yapılamamaktır.
Siparişinizin durumu “Ürün Hazırlanıyor” aşamasında ise müşteri hizmetleri kanallarımızdan bize ulaşarak sipariş adresinizi değiştirebilirsiniz.
Siparişiniz kargoya verildikten sonra adres değişikliği yapmak için müşteri hizmetleri kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz. Kargo sürecindeki bir siparişte adres değişikliği yapmanın kargo teslim sürecini uzatabileceği unutulmamalıdır.
Siparişiniz tamamlandıktan sonra ürün değişimi yapılamamaktadır.
Siparişinizde yer alan bir ürünü değiştirmek için müşteri hizmetleri kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz. Mevcut siparişiniz iptal edilir, mevcut sipariş için para iadesi yapılır. Yeni bir sipariş oluşturmanız konusunda müşteri temsilcilerimiz destek vereceklerdir.
Faturanız için öncelikle hesabınızda kayıtlı e-posta adresinizi kontrol etmenizi öneririz.
Markamama tarafından gönderilen her siparişte fatura muhakkak kolinin içerisine eklenmektedir. Kargo kutusunun üstünü, içini ve ürün ambalajınızı kontrol etmelisiniz.
Faturanız size ulaşmamış ise müşteri hizmetleri kanallarımızdan bize ulaşarak faturanızı talep edebilirsiniz.
Eğer e-fatura mükellefi olduğunuz firmanız üzerinden sipariş vermiş iseniz; faturanız yine mail adresinize iletilecektir.
Markamama’dan alışveriş yaparken
Kredi Kartı/ Banka Kartı
Havale/EFT seçeneklerinden birini tercih edebilirsiniz.
Markamama’ya ücretsiz olarak kolayca üye olabilir, indirimli ürün ve kampanyalardan hemen faydalanabilirsiniz.
Üyelik
Ana sayfada sağ üstte yer alan ‘Hesabım’ sekmesine tıklayın. Açılan pencerede 'Üye Ol' butonuna tıklayın ve açılan sayfadaki üyelik formunu doldurun.
Ürün Seçimi
Beğendiğiniz ürünü 'Sepete Ekle' butonuna tıklayarak alışveriş sepetinize ekleyin. Açılan pencereden ‘Sepete Git’ veya ‘Alışverişe Devam’ seçeneklerinden birini tercih edebilirsiniz.
Sepet Detayı
‘Sepete Git’ butonuna tıkladığınızda Sepet Detayı sayfasına yönlendirilirsiniz. Burada sepetinizdeki ürünleri görüntüleyebilir, sağ üstte yer alan ‘İndirim Kuponu’ bölümüne indirim kodunuzu girebilirsiniz. Sepetinizin toplam tutarı sağda yer alacaktır.
Alışverişinizi tamamlamak için sağ altta yer alan ‘Satın Al’ butonuna tıkladığınızda ‘Adres’ sayfasına yönlendirilirsiniz. Teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan sonra sağdaki ‘Devam Et’ butonuna tıklayın.
Ödeme
'Devam Et' butonuna tıkladığınızda ödeme bilgileri ekranına ulaşırsınız. Burada size sunulan ödeme tercihlerinden size uygun olanı seçin.
Sipariş Onay
Ödeme seçiminizi yaptıktan sonra 'Devam Et' butonunu tıklayarak sipariş onay ekranına geçebilirsiniz. Ekranın sağ alt tarafında bulunan ‘Ön Bilgilendirme Formunu Okudum Onaylıyorum.’ Seçeneğini işaretledikten sonra 'Siparişi Tamamla’ butonuna tıklayarak siparişinizi onaylayın.
Sipariş Takip
Açılan yeni sayfada sistem tarafından size verilen sipariş numarasını göreceksiniz. Siparişinizi ana sayfanın üst kısmında yer alan 'Siparişlerim' alanından takip edebilirsiniz.
Ürün görsellerinin yanı sıra renk, materyal, son kullanma tarihi gibi detay özelliklere ürün sayfasından ve 'Ürün Açıklaması' bölümünden ulaşabilirsiniz.
Siparişinizin durumunu, "Hesabım - Siparişlerim" sayfasından detaylı olarak takip edebilir, siparişinizin hangi süreçte olduğunu Durum başlığından görebilirsiniz.
Ürün Hazırlanıyor: Siz siparişinizi tamamlayınca Durum başlığının altında “Ürün Hazırlanıyor” metni yer alır. Bu aşamada da faturası düzenlenir ve ardından sipariş esnasında seçtiğiniz gönderim türüne göre kargoya teslim edilir.
Ayrıca size bir SMS ile sipariş numaranız bildirilir.
Siparişiniz paketlenip kargoya teslim edildiğinde statüsü değişir, kargo süreci başlar.
VakıfBank, Gölcük-189- Hesap No: 00158007316525140
Alıcı Adı: Markamama Pet Sanayi Anonim Şirketi
IBAN: TR71 0001 5001 5800 7316 5251 40