Fatura
  • Faturalarıma nasıl ulaşırım?

    Faturanız için öncelikle hesabınızda kayıtlı e-posta adresinizi kontrol etmenizi öneririz.



    Markamama tarafından gönderilen her siparişte fatura muhakkak kolinin içerisine eklenmektedir. Kargo kutusunun üstünü, içini ve ürün ambalajınızı kontrol etmelisiniz.



    Faturanız size ulaşmamış ise müşteri hizmetleri kanallarımızdan bize ulaşarak faturanızı talep edebilirsiniz.



    Eğer e-fatura mükellefi olduğunuz firmanız üzerinden sipariş vermiş iseniz; faturanız yine mail adresinize iletilecektir.

  • Fatura bilgilerimde değişiklik yapabilir miyim?

    Fatura bilgilerinizde değişiklik yapmak için 5 iş günü içerisinde müşteri hizmetleri kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz. Fatura bilgilerinde değişiklik talepleri yalnızca kurumsal fatura kesilmesi gereken siparişler için geçerlidir.



    Fatura değişikliği yapmak istiyorsanız, ilgili sipariş numaranızı seçerek ve elinizdeki faturanın görselini ekleyerek bize 0554 871 66 20 nolu Whatsapp Destek Hattımızdan ulaşabilirsiniz.

  • Fatura yanlış geldi. (Ürün, unvan, adres vb. bilgiler yanlış)

    Girdiğiniz fatura bilgileri ile size ulaşan fatura bilgilerinin farklı olduğunu düşünüyorsanız, ilgili sipariş numaranızı seçerek ve elinizdeki faturanın görselini ekleyerek bize 0554 871 66 20 nolu Whatsapp Destek Hattımızdan ulaşabilirsiniz.

  • Faturam kargo kolisinin içinde değildi.

    Markamama tarafından gönderilen her siparişte fatura muhakkak kolinin içerisine eklenmektedir. Kargo kutusunun üstünü, içini ve ürün ambalajınızı kontrol etmelisiniz.



    Faturanızı bulamamanız halinde kayıtlı e-posta adresinizi kontrol etmenizi öneririz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.