Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
Köpeğim orta ve küçük boy kemiklerden sıkıldı ama bu burgulara hiç hayır demiyor.
ceylan özgül
•12.11.2019
Ödüllerin arasında sağlıklı olarak değerlendirebileceğim bir ödül maması.
ceylan özgül
•12.11.2019
Aynı mamanın 1,5 ve 5 kglık ambalajında sadece yeşil yaprak varken,10 kg.ĺıkların ambalaj resmi farklı, kedim 10 kglık olandan yemeye başlayınca tuy dokulmesi hızla artıyor, 10 kg.lık olanlarda tahıl olabileceğini düşündürdü. 5 ve 1,5 kg.lik aynı üründe tüyleri dökulmuyor, bu tesadüf olamaz çünkü birkaç kez aynı durumu yaşadım. Ekonomik olduğu için 10 kg.lı tercih ederken mecburen 1,5 veya 5 kg.lıklardan almaya basladım
T**** T****
•12.11.2019
Bizimki yemek için paketleri parçalıyor,bunu sevdi.
Z**** A****
•11.11.2019
güzel ürün kedim bayılarak yiyor.
t**** ç****
•11.11.2019
Kedilerim bayılıyor en güvendiğimiz yaş mama markası
zeynep şahin
•11.11.2019
rahatlıkla alabileceğiniz bir ürün
İ**** ****
•11.11.2019
konservenin büyük bi kısmı ezilmiş allahtan patlamamış
İ**** ****
•11.11.2019
Kedim ilk defa denedi ve çok sevdi. Ayrıca sipariş çok hızlı geliyor, ertesi gün kapıdaydı. Teşekkürler :)
m**** y****
•11.11.2019
Procohice den sonra değişiklik olarak seçtiğim ikinci ürün 4.5 aylık labrador köpeğim beğenerek yedi, bitmek üzere. royal canin deneyeceğim şimdide
ali ömer kurt
•11.11.2019














