Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
3 kedimde yarışıyor kapmak icin
Zinet Temur Atak
•19.09.2019
2 kedimde bayiliyor
Zinet Temur Atak
•19.09.2019
3 kedimde bayılıyor yerken
Zinet Temur Atak
•19.09.2019
3 kedim den biri saldırarak yedi
Zinet Temur Atak
•19.09.2019
Mamazı hep burdan alıyorum ve memnunum ama keske kargo secenegimiz olsa, son teslimatta mamaları bn almadım ama ne imza nede baska bişi sormadan teslim edip gitmişler...
Esma Koca Aydın
•19.09.2019
Normalde tanesi 4 veya 4,5 tl satılan mama burada tane hesabı yapıldığında 3 küsür çıkıyor hem fiyat hemde kalite olarak tercihimdir.
Esma Koca Aydın
•19.09.2019
Çok güzel derin çok kullanışlı kısacası bayıldım
özge Baykal
•19.09.2019
Kesinlikle elime çok hızlı ulaştı teşekkür ederim
özge Baykal
•19.09.2019
Çok beğendim gerçekten çok kullanışlı tavsiye ederim
özge Baykal
•19.09.2019
kedim bu mamaya bayılıyor içinde eşit oranlarda ton balığı ve sığır eti bulunuyor kokusu mis gibi. marka genel olarak kaliteli zaten ama bu çeşidi favorimiz.
selin Dayı
•18.09.2019













