Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
Mama alırken hediye olarak gönderildi. Çok beğendim
S**** D****
•05.07.2019
kedilerim severek yedi
S**** D****
•05.07.2019
3 kedimde sevdi
S**** D****
•05.07.2019
Çok iştahla yemediler ama yinede fiyatına göre fena değil
S**** D****
•05.07.2019
Mamayı rahatlıkla ve severek yiyorlar
G**** K****
•05.07.2019
Sanabelle yüm kedilerim için kullandığım kaliteli içeriğe sahip bir mama. Fakat görselde paticat kum hediyesiyle geleceğini sanmıştım. Gelmedi
G**** Ş****
•04.07.2019
Harika bi ürün dıgerlerıne kullandım ama kırmızı renkten daha cok memnun kaldım
sevda bozkurt
•03.07.2019
2 kedimde bayılarak yiyiyor
kader karalı
•03.07.2019
2 kedimde bayılarak yiyiyor
kader karalı
•03.07.2019
2 kedimde bayılarak yiyiyor
kader karalı
•03.07.2019













