Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
Topaklaşması güzel fakat Pisi Pisi kumunu kullandıktan sonra kedim bunu pek beğenmedi.
D**** Ş****
•21.06.2019
Çok iyi bir mama çok memnun kaldık
D**** A****
•21.06.2019
Her renk ayrı güzel seçim yapmakta zorlanıyor insan :)
n**** k****
•20.06.2019
Fiyatı uygun hem de topaklanması oldukça iyi. Tozlanma da fazla yapmıyor. Kullanmanızı tavsiye ederim.
D**** S****
•20.06.2019
Kedimin severek yiyor. Üründen memnun kaldım.
Duygu Safak
•20.06.2019
Fiyati ve kalitesi cok iyi, tesekkurler Markamama
A**** Y****
•19.06.2019
Fiyati ve kalitesi cok iyi, tesekkurler Markamama
A**** Y****
•19.06.2019
Fiyati ve kalitesi cok iyi, tesekkurler Markamama
A**** Y****
•19.06.2019
Fiyati ve kalitesi cok iyi, tesekkurler Markamama
A**** Y****
•19.06.2019
Fiyati ve kalitesi cok iyi, tesekkurler Markamama
A**** Y****
•19.06.2019














