Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
ben proplan ve n&d dönüşümlü kullanıyordum.acana rachlands benim kedime yaramadı.sindiremeden kustu mamayı.
d**** t****
•06.04.2019
memnun kaldi kedilerimiz
n**** a****
•04.04.2019
memnun kaldilar
n**** a****
•04.04.2019
Denemek amacli sokakta besledigim canlar için almıştım. Önceden Vancat tavuklu mama veriyordum. Şekil olarak eski mamanin aynısıydı ve sanırım tat olarak da farkı yoktu çünkü hiç yadirgamadan severek yediler. Tek olumsuz yanı zipli paket olmaması. Almayı dusunenlere tavsiye ederim.
Esra Aslan
•04.04.2019
Siparişim verdiğim gün kargoya teslim edildi ve ertesi gün elimdeydi. Royal Canin kedilerim için en kaliteli mama. Severek yiyorlar ve çok sağlıklılar. Ürün koli ile gelir diye düşünmüştüm ama pakete sarılmış şekilde geldi. Kargo firmalarının dikkat etmemeleri sebebiyle sıkıntı çıkabilirdi. Ama şansıma sağlam bir şekilde teslim aldım. Ayrıca bu güne kadar hiçbir kargo firmasından yaşamadığım sadece Aras Kargo'da yaşadığım bir problem var. Paketi apartmanın girişine bırakacaklarını eve kadar taşıyamayacaklarını iletiyorlar. Yine aynı talepte bulundular fakat itiraz etmem üzerine kapımın önüne getirdiler. Kargo firma seçeneklerinizin ikisini de değiştirmeniz müşteriler açısından olumlu olacaktır. Ürünün SKT Kasım yazmasına rağmen Aralık geldi ve buna çok sevindim. Hızlılık, tazelik, kalite ve hesaplılık ile güvenilir olmaları ve her an ulaşılabilir olmaları nedeniyle tercih ettiğim ve edeceğim firma.
Y**** G****
•04.04.2019
Siparişim verdiğim gün kargoya teslim edildi ve ertesi gün elimdeydi. Royal Canin kedilerim için en kaliteli mama. Severek yiyorlar ve çok sağlıklılar. Ürün koli ile gelir diye düşünmüştüm ama pakete sarılmış şekilde geldi. Kargo firmalarının dikkat etmemeleri sebebiyle sıkıntı çıkabilirdi. Ama şansıma sağlam bir şekilde teslim aldım. Ayrıca bu güne kadar hiçbir kargo firmasından yaşamadığım sadece Aras Kargo'da yaşadığım bir problem var. Paketi apartmanın girişine bırakacaklarını eve kadar taşıyamayacaklarını iletiyorlar. Yine aynı talepte bulundular fakat itiraz etmem üzerine kapımın önüne getirdiler. Kargo firma seçeneklerinizin ikisini de değiştirmeniz müşteriler açısından olumlu olacaktır. Ürünün SKT Kasım yazmasına rağmen Aralık geldi ve buna çok sevindim. Hızlılık, tazelik, kalite ve hesaplılık ile güvenilir olmaları ve her an ulaşılabilir olmaları nedeniyle tercih ettiğim ve edeceğim firma.
Y**** G****
•04.04.2019
Ürünler benim hatam dan dolayı İstanbul daki adresime gitti aradım tekrar adres verdim bodrum adresime geldi ne zaman alışveriş yapsam hiç bir sorun yaşamadım çok teşekkür ederim
Emeğinize sağlık
Neslihan Tokgözer
•04.04.2019
Yorumlarda herkesin memnun olduğunu görünce alıp denemek istedik
K**** B****
•03.04.2019
Kedim balıklı mamaları çok sevmese de buna bayıldı
K**** B****
•03.04.2019
farkılı bir ürün gönderildi
S**** e****
•03.04.2019













