Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
Dün akşam telefondan mama siparişi veremedim demin aldığım mama da ekstra indirşm olduğundan fiyatı yükselip 86,12 kuruş yapıp indirim uygulatmanız cok sacma mama zaten dün gece 74,82 tlydi
E**** Ü****
•28.03.2019
Kedim severek yedi, paketleme de her zamanki gibi oldukça başarılıydı, teşekkürler.
D**** O****
•27.03.2019
Fiyat olarak uygun olması sebebiyle her zaman tercih ettiğim bir ürün, ortalama bir performans sağlıyor.
D**** O****
•27.03.2019
Mama konusunda seçici olan kedim, her ne kadar iştahla yese de kusma problemi ile karşılaştık.
D**** O****
•27.03.2019
Kedimin severek yediği bir yaş mama oldu.
D**** O****
•27.03.2019
Kedimin severek tükettiği bir yaş mama oldu, teşekkürler.
D**** O****
•27.03.2019
Mama konusunda seçici olan kedimin çok iştahla olmasa da yediği, burun kıvırmadığı bir mama oldu. Koku ve tüy konusunda şuana kadar bir şikayetim olmadı.
D**** O****
•27.03.2019
Ocak ayında 4 aylık kedime proplan junior kullanmaya başladık tüy kalitesi ve enerji artı fakat derisinde sarkma meydana geldi. Veterinerimiz mamadan kaynaklanacağını söylediği için yeni mamaya geçeceğiz
Ebru Özen
•27.03.2019
Tesekkur ederim, hem ilgi alaka, hem ozenli paketleme, hem de urun icin
Erdi Semiz
•27.03.2019
e**** b****
•27.03.2019














