Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
Güzel bir ürün. Kullanışlı,fazla yer kaplamıyor.
N**** D****
•27.02.2019
Üründen memnun kaldım. Ponçiğimiz çok güzel oynuyor. Resmen savaşıyor.
Nilgün Demirel Çoban
•27.02.2019
Markamama'ya teşekkür ederiz. Hızlı ve tarihi yeni ürün paket sağlam bundan sonra yeni mama adresimiz.
F**** Ö****
•26.02.2019
Patiye yapışmıyor, tuvalet önündeki paspas tarafından rahat tutuluyor. Sadece iki metre çapında alanda görüyoruz, diğer odalara yayılmıyor. Topaklanması ve koku tutması iyi. Biraz çabuk bitiyor sanki.
h**** t****
•26.02.2019
Bizim için mamanın az kokması, kedinin dışkısını da kokutmaması önemli. Proplan mamayı özellikle bu yüzden tercih ediyoruz.
hakan turan
•26.02.2019
kedim kilo aldığı için taşıma çantasını değiştirmek istedim. açıklamada 13 kg taşıma kapasitesi olduğu yazıyor; ancak ürünün altındaki etikette taşıma kapasitesinin 5 kg olduğu yazıyor. Kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürün değil. Üstelik burada tüketici de yanlış bilgilendiriliyor.
Seda Çağlar
•26.02.2019
İki kedim var ND mamasını uzun süredir iştahla yiyorlardı. İlk kez internetten aldım. Kargoyu çalıştığım için komşum teslim almıştı. Kargo görevlinin yanında açabilme şansım olmadı için açtım. Fakat gelen paketim köşesinde delikler vardı. Paketi açtığımda mamaların nemlendiğini gördüm. Üç gündür kedimlerim kaplarındaki bu mamayı yemiyorlar. Mama delik olduğu için nem nedeniyle bozulma olabilir. Normalde bu ürün ve markayla ilgili hiç bir şikayetim yoktu. Bu nedenle ürünün kapalı olanla değiştirilmesini istiyorum.
A**** A****
•25.02.2019
İki kedim de severek yedi. Tahminimce doyurma oranı yüksek, mızıklanmadılar hiç :)
Esra ERDAL
•25.02.2019
Bu ürünü ikinci kez satın aldım. Kedim keyifle yiyor, kusma ile hiç karşılaşmıyorum ve sindirim sistemine iyi geliyor. Kampanyadan çok uygun fiyata aldım üstelik yanında yine hills marka ıslak mama ile birlikte geldi, aynı günde kapıma teslimat :) Markamama'nın Kampanyaları mutlaka takip edilmeli!!!
Teşekkürler.
E**** E****
•25.02.2019
Kedilerim bu mamayı çok severek yiyor. Kargom çok çabuk ve güzel paketlenmiş geldi. Teşekkürler markamama....
Ş**** E****
•24.02.2019














