Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
Kedim bayılarak yiyor. Az olduğundan günde sadece 2-3 tane veriyorum. Ama devamı yok mu dercesine gözüme bakıyor :)
Ümit Düzgün
•13.02.2019
Merhaba, N&D mamayı 1 senedir kullanıyorum. Kedim severek yiyor. Mamadan memnunum. Yanında gönderilen hediyesi için de teşekkürler.
Ümit Düzgün
•13.02.2019
Ürün siparişimden 24 saat içerisinde elime ulaştı ve içeriğinde gözükmese de hediyeleriniz için teşekkür ederim. Ben çok memnun kaldım umarım yavrumuzda kalacaktır. Teşekkür ederim.
O**** s****
•13.02.2019
Kedi mamasinin yanindâ hediye mama yollamislar sokak kedileri icin cok tesekkurler musteri memnuniyeti super
Z**** K****
•12.02.2019
Tam beklediğim zamanda elime geçti. Çok güzel paketlenmişti.
E**** H****
•12.02.2019
merhaba bu urunun uzerinde puppy yazmiyor 55 gunluk french kopeklerim icin alabilirmiyim? 05533473335
caner bedel
•11.02.2019
Rengi görseldeki gibi değil. Ürünün üst kısmı açık mavi alt kısmı neredeyse kahverengi. Ama oldukça kaliteli bir ürün bu fiyata alınabilecek en iyisi.
G**** A****
•11.02.2019
Sorunsuz ve hızlı teslim aldım. Son kullanma tarihine daha 1 yıldan fazla var. Gayet başarılı.
G**** A****
•11.02.2019
Merhabalar, İlgi alakanız için çok teşekkür ederim. Hediyeniz için de ayrıca teşekkürler :)
gülşah özler
•11.02.2019
3 kedim de yiyor ...kokusu yok....gayet hoş bir mama taneleri orta boy.......bence purina gayet iyi
Zinet Temur Atak
•10.02.2019













