Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
Köpeğim buna bayıldı, ayrıca tamamen doğal ve katkısız, Dibo markasını çok beğeniyoruz
A**** M****
•09.01.2019
Çok iyi ve güvenilir bir marka, köpeğim severek yiyor.
A**** M****
•09.01.2019
Ürün iyi gibi görünüyor fakat ben özellikle istediğim marka bu olduğu için sipariş vermeme rağmen bambaşka marka bir tarak geldi.
Ö**** T****
•09.01.2019
Yünde 30 indirim yapında alalım lütfen köpek mamasında yapmışsınız
nurGül kılıç
•09.01.2019
Ürünü kullanmadım keşke fiyatı düşük olsaydı bayağı pahallı bir kum
Y**** S****
•09.01.2019
surekli bu markanin ince kum cesitlerini kullaniyorum kesinlikle uygun fiyatli ayrica tozutmamasi koku cekmesi topaklanmasi oldukca iyi
d**** y****
•09.01.2019
paketi görünce sesini duyunca bile deliriyor o kadar istahla yiyor ki anlatamam bile
d**** y****
•09.01.2019
ilk fisfista 1 saat kedimi etkiliyor sonra ucuyor koku sanirim ben kedinin yatagini oyuncagini ogrenmesi icin kullandim uzun sure kullanimda etkisini gözlemlemek lazim
d**** y****
•09.01.2019
boyutu bir kedinin gunluk su ve maması icin yeterli köpek icinse bilemiyecegim alt plastikteki koku 1-2 yıkamaya gidiyor oldukca kaliteli saglikli ömürluk
d**** y****
•09.01.2019
her türlü ödül mamasini kedim seviyor icerik fena degil ama tüylere gercekten etkisi varmi bilmiyorum
d**** y****
•09.01.2019














