Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
bir süredir N&D mama kullanıyorum, gerçekten tüyleri derisi konusunda oldukça farketti, daha az dökülüyor, kepeğimsi şeyler olmuyor derisinde, tüyleri parlak ve çok sağlıklı görünüyor. yakın zamanda kısırlaştırıldı ve artık kısırlaştırılmış kediler için olan seçeneğe geçtik. keşke bu kadar pahalı olmasa tabi :(
Z**** B****
•11.11.2018
toz ve topaklanma konusunda yeterli buluyorum, indirimde olduğunu görünce tekrar aldım.
Z**** B****
•11.11.2018
Zamanında teslimat kaliteli ürün teşellürler
A**** B****
•11.11.2018
Teslimat hızlı, ürün kaliteli :) teşekkürler
B**** K****
•10.11.2018
Son bir yıldır kullandıgımız tek markası ND. üç köpegimde hiç bir problem yaşamadık. tüyleri parlak dişleri beyaz. herkese tavsiye ederim.
markamama.com a ayrı bir tesekür. taze ürün ve hızlı kargodan çok memnunuz.
F**** A****
•10.11.2018
Köpeklerim cok mama secicidir Acana ,N&D gibi mamaları kullandım zorla yedikleri için Felicia'nın bu mamasının küçük boyunu alıp denedikten sonra anladım ki bizimkilerin maması bu ve bir cok kişide bu mamayı kullanınca köpeklerinin iştahını anlamadıklarını söylüyor Kesinlikle denemelisiniz.
K**** K****
•10.11.2018
kedim çok sevdi, eski mamasından bu mamayı yediğinin yarısı kadar yemezdi
O**** T****
•09.11.2018
Firmaya Teşekkürler Ürün kargoya verilmesi ve ürünün paketlenmesi 1 günde elime ulaşmasından dolay Teşekkürler.Hayırlı işler
Nuri Şahin
•09.11.2018
kedim şimdilik çok sevdi ve veteriner tavsiyesiyle aldık memnunuz :)
B**** Ç****
•07.11.2018
Kedimiz severek yiyor hatta bayılıyor ve Hızlı teslimat.
M**** K****
•07.11.2018














