Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
Kedilerim çok sevdi
Duygu Akkaya Şahin
•07.11.2025
Yıllardır kısır kedilerim için aldığım mama , severek yiyorlar. Dün sipariş ettim bugün geldi Teşekkür ederim
Fatma Baka
•07.11.2025
Cevaplandı
Merhaba,
Değerli geri bildiriminiz için çok teşekkür ederiz! Ürünü uzun süredir güvenle kullanıyor olmanız ve hızlı teslimatımızdan memnun kalmanız bizi çok mutlu etti. Patili dostlarınıza afiyet olsun.
Sevgilerimizle,
Merhaba 3 kedim ve evde üç tane kendi yatakları var ve bu Hediye yatağı paylaşamadılar , çok çok kaliteli ve güzel yumuşacık. Teşekkür ederiz 🐾
Fatma Baka
•07.11.2025
Cevaplandı
Merhaba,
Bu harika geri bildiriminiz için çok teşekkür ederiz! Pofuduk yatağımızın bu kadar sevildiğini duymak bizi çok mutlu etti. Patili dostlarımızın konforu her şeyden önemli.
Sevgilerimizle,
Sokak canlarım yedi ben de sevindim. Kırmızısını alıyorum genelde.
Tülay Sarıelmasoğlu
•06.11.2025
Cevaplandı
Merhaba,
Değerli geri bildiriminiz için çok teşekkür ederiz!
Çok iyi bir kum. Hem kokuyu hapsetmesi, hem topaklanması,hem tozunun olmaması sebebiyle ben çok memnun kaldım. Tavsiye ederim.
D**** K****
•06.11.2025
Cevaplandı
Merhaba,
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederiz! Üründen memnun kalmanız ve tavsiye etmeniz bizi çok mutlu etti. Patili dostunuza konforlu günler dileriz.
Evde ve bahçede baktığımız kedilerin severek yediği bir ürün ayrıca 15 kilo olması da büyük bir avantaj indirimli zamanları da takip edip alınırsa daha da güzel oluyor her şey için teşekkürler
Yıldız Demirci
•06.11.2025
Cevaplandı
Merhaba,
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederiz! Üründen memnun kalmanız ve tavsiye etmeniz bizi çok mutlu etti. .
Bu markayı da ilk kez kullanıcam henüz açmadım.
Selcan Topcu
•06.11.2025
Islak mamalar için çok teşekkürler... Severek yediler...
Selcan Topcu
•06.11.2025
Cevaplandı
Merhaba,
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederiz! Üründen memnun kalmanız ve tavsiye etmeniz bizi çok mutlu etti.
Kullandığım marka yaşlı kedim için ilkkez kullanıcam. Kedim severek yedi . İleriki zaman göre bakıcam ...
Selcan Topcu
•06.11.2025
Cevaplandı
Merhaba,
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederiz! Üründen memnun kalmanız ve tavsiye etmeniz bizi çok mutlu etti.
Kedim severek yedi Sanabelle kısır mamayı ilkkez kullanıcam. Severse devamlı bu markayı kullanırım...
Selcan Topcu
•06.11.2025
Cevaplandı
Merhaba,
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederiz! Üründen memnun kalmanız bizi mutlu etti.














