Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
Açana,n&d, hill’s, Nutri feline vs gibi pek çok mama denedim, en severek bu mamayı yedi kedilerim. Gerçekten asla reddetmeden 2 aydır yiyorlar, çok memnunum. Herhangi bir sıkıntı da yaşamadık, yaz ayında olduğumuz için tüy dökümümüz var ama genel sağlık durumlarına iyi geldiğini düşünüyorum. Son aldığım fiyatın üzerine zam gelmiş ama almaya devam edeceğim kesinlikle👏🏻❤️
A**** C****
•20.07.2025
kedim artık çok yaşlı iştah azaldı takviye bunu veriyorum iştahla yiyor
Gülgüney Mutlu
•20.07.2025
Kedilerim severek yediler. Tekrar sipariş verdim.
K**** A****
•20.07.2025
iki evladımızda çok sevdiler aynı mamaya devam edeceğim
ayrıca hediye için teşekkürler
S**** K****
•18.07.2025
Paketleme ve hediyeler için teşekkür ederim, mamayı sevdiler, ilk kez alıyorum, 3 kedim ve 1 köpeğim var, ilk tadımda yemeye devam etti hepsi, yılda bir kaç kez mama değiştiriyorum
ebru aksoy
•18.07.2025
İlk kez bu markayı aldım, bir arkadaşım kullanıyor, evde 3 kedim ve 1 köpeğim var, hepsi çok sevdi, paketleme iyi, yılda bir kaç kez mama değiştiriyorum
ebru aksoy
•18.07.2025
N**** Y****
•17.07.2025
Daha önce bu urunden almistim kumasi da kaliteliydi boyu da idealdi, cok begenmistim, kaybedince tekrar almak istedim ama ucunden ikisinin kordonu kısa ve sadece minyon yapili kedilere olacagini dusunuyorum. Kumasi da daha kaliteli olabilirdi. Bekledigim gibi olmadi kisacasi. Markamamayi genel olarak begensem de bu urun olmamis. Anlastiginiz markaya iletip umarim en yakin zamanda eskisi gibi kaliteli olan haliyle guncelleyebilirsiniz.
N**** Y****
•17.07.2025
Güzel mama, sokak canlarım iştahla yedi.
Tülay Sarıelmasoğlu
•17.07.2025
Canlarım çok beğendi, ben de sevindim.
Tülay Sarıelmasoğlu
•17.07.2025














