Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
Migros mamasından sonra güzel bir yaş mama arıyodum. Bunu buldum ve bundan sonrada schesir ile devam. Bu zamanda cok fazla sahte mama satiliyo. Markamamaya tesekkur ederim. Orjinal urunler satiye
Yüksel Kaya Kalan
•02.07.2025
Sorunsuz ve hizli geldi tesekkur ederim
Yüksel Kaya Kalan
•02.07.2025
kum çok küçük taneli olduğu için ayaklarında ezilerek toz haline dönüşüyor ve bastığı her yer toz birikintisi oluyor, açıkçası çok memnun kalmadım
A**** Ş****
•02.07.2025
birçok ama gerçek et barındırmıyor hatta birçok mama mısır gevreğinden farksız Ama bu markanın içeriğine baktığımızda kedi için gerekli olan her türlü besinin olduğunu görüyoruz. tahılsız oluşu ve katkı maddesi içermemesi en güzel detay.. bir veterinerin videosunda görmüştüm önerdiği markalar arasındaydı o günden beri de bunu kullanıyoruz. Çek menşeili kaliteli bir mama
A**** Ş****
•02.07.2025
ürünün içeriği çok iyi ,bayıla bayıla yiyor🩵
A**** Ş****
•02.07.2025
Kedilerim çok begendi
Z**** A****
•02.07.2025
ezme mama ve kavgaya sebep oldu:)) hiç yaş mama yemeyenin ilk kez mama yediğini gördüm sayesinde:)
Füsun Yılmaz
•29.06.2025
Seçici kızlarımın, bebeklerin bile iştahla yediği mama. Herkese tavsiye ediyorum
Füsun Yılmaz
•29.06.2025
Bizim mamamız stokta kalmayınca deneyelim dedik ama benimkiler için fazla sulu. Sokak kedileri ama çok seçiciler bunu çok iştahla yemediler
F**** Y****
•29.06.2025
İçeriğini çok beğenerek aldım, bu fiyat bandında olabilecek en iyi içeriğe sahip bence. Kedilerim tadını çok sevdi, iştahla yediler. Denemek için 2 paket almıştım, 4 paket daha sipariş ettim. Uzun vadeli faydalarını görürüz umarım👏🏻
A**** C****
•29.06.2025













