Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
Aldığım her ürünü güvenle alıyorum ve sizlere teşekkür etmek istiyorum her seferinde çok memnun kalıyorum
ÖMER AYDIN ŞAHİN
•08.07.2025
İçeriği temiz güzel mama artık bu markadan devam edeceğiz 👍🏻
n**** Y****
•08.07.2025
clasic yazan sanicat topaklanma olmuyor oyuzden buna geçtim sıkıntı yok
ilyas bostan
•07.07.2025
tavsiye ederim
ilyas bostan
•07.07.2025
oncelikle kedim sokak kedisi olmasina rağmen çok severek yediğine inanmıyorum bence orijen ve acaba Royal canin satildiktan sonra kalitede düşüklük yapmış olabilirler önceki gözlemlediğim aldığım mamalarda renkler daha parlak göz alıcı idi şimdi bilmiyorum kedim kabında orijen olsa da olmasa gibi tavirlarda bazen sokaktaki dostlara aldığım mamalara daha çok ilgi gösteriyor.
ilyas bostan
•07.07.2025
sokak kedilerim icin ve arada kendi kizim icin farkli bir damak zevki.. cok severek yiyorlar.. son kullanim tarihleride 1 yil var. o zaman kadar coktan biter zaten
Nilüfer Kaluç
•05.07.2025
sürekli aldigim bir mama ve kızım severek yiyor.. belli bir alisveris karsiliginda ucretsiz olmasida hoş olmuş hemen ekledim sepete
Nilüfer Kaluç
•05.07.2025
mama güzel fakat çoklu alımlarda eskisi gibi indirim istiyoruz.
altan polatkan
•04.07.2025
kedilerim severek yiyor, veterinerimiz sağlıklı mama olarak bildirdi
Dilek Topraktepe
•04.07.2025
En güvendiğim marka tavsiye ederim
Filiz yağcı
•04.07.2025














