Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
siparişimi verdim umarım kargo, paketleme, skt, orjinalliği ve sağlamlığı gibi durumlardan memnun kalırım. Belirtmek istediğim tek şey şu ki 1.5 kg olan paketin fotoğrafını koymuşsunuz ürün için ama bu 5 kg ve pakette zip yok. Eğer ürün fotoğrafını değiştirmezseniz millet daha çok zip (kilit) yok, sahte mama vs. diyerek yorum atar bilginize.
Muhammed Abdulbaki Sağlam
•12.07.2025
Sırf gerçek et ve suyu daha ne olsun ve bizim mamalar gibi bulanık kokumuyor mama gerçek et kokuyor
Alaz Özgün Duman
•12.07.2025
Yaş mama ve taurin oranı 1500 mg ve çok severek yiyorlar.
Alaz Özgün Duman
•12.07.2025
Kediler yiyor yemesine de neden bizim firmalar %4 et ve türevleri koyarken yabancılar % 50 gerçek et ve et suyu kullanıyor?
Alaz Özgün Duman
•12.07.2025
Bi dolu hasta sokak canı için iyi bir mama buldum derken, bu fiyat artışı nedeniyle vazgeçmek zorunda kaldığım güzel mama:(
Füsun Yılmaz
•12.07.2025
guzel mamaya benziyor ilk defa deniyecegiz
o**** b****
•11.07.2025
orjinal urun oldugunu bilerek guvenerek aliyorum
o**** b****
•11.07.2025
Fiyatı pazar yerlerine göre biraz daha pahalı bile olsa SKT si uzun ambalajı düzgün geliyor. Sorun yok, teşekkürler.
Burak Elma
•09.07.2025
Orjinal ve SKT si uzun ürün marka mama firması ticari ahlakı yüksek, ürün açıklamasında ne yazıyorsa aynı ürün geliyor. Sağolun Varolun
Burak Elma
•09.07.2025
Bazıları yedi bazıları koklayıp geri döndü.
tülay bakan
•09.07.2025














