Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
çok beğendik tekrar sipariş edeceğiz
İren Çatır
•30.05.2025
Bahçe grubumuza "premium" grubundan mamaları arada marka cesitlendirerek veriyorum. Sanabelle marka olarak iyi, bu çeşidinin de yenmesi gayet iyi.
Guzide Erden
•29.05.2025
Sanabelle'in Balıklı ya da Hair&Skin çeşitlerini yiyen bahçe grubumuz, beklentimin aksine Outdoor çeşidini sevmediler.
G**** E****
•29.05.2025
Et oranı en yüksek mama
savas dursun
•29.05.2025
Bu markayı zaten devamlı alıyorum fiyatı uygun gördüğüm zaman biraz fazla alıyorum kediler bayılarak yiyor
Levent Önder
•28.05.2025
kaliteli mama Sokak kedilerimiz bayılarak yiyorlar Bence Felix ayarında
Levent Önder
•28.05.2025
Sokak kedilerimiz severek yiyorlar
Levent Önder
•28.05.2025
Güzel devamlı alıyoruz sokak kedilerimiz için yanlız bu uygun fiyatla bir tane 9.90 tl ye sınırlandırmanız iyi değil
Levent Önder
•28.05.2025
Sokak kedileri için alıyorum güzel yiyorlar
Levent Önder
•28.05.2025
Temmuz 2026 yazıyor ancak Eylül 2026 gönderilmiş çok teşekkür ediyorum 🥰
mihrican sireli
•28.05.2025














