Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
Seçici kedim tadına baktı sevdi sanırım 🤗 biz royal canın kullanıyorduk denemek için aldım ancak içerik olarak hangisi daha iyi tam karar veremedim zamanla gözlemleyip bakacağım
mihrican sireli
•28.05.2025
Mamamızdan çok memnunuz sürekli kullandığımız bir mama. Paketleme çok iyi gerçekten özenle bir koliye konulmuş bantlanmış. 24 saat dolmadan elime ulaştı. Çok teşekkürler
Canan Nar
•28.05.2025
ilk defa buradan aldım ışık hızında geldi
Sude Gücükkara
•27.05.2025
Senelerdir dönüşümlü kullandığım mama n&d çünkü hem oranı çok yüksek diğer proplan royal caninlere göre. Koli ile geliyor yaş mama pat pata sarılarak gönderiliyor
Sümeyye
•27.05.2025
Orijinal ve tüketim tarihi uzun. Benim 4 yıldır kullandığım bir marka çok kaliteli
Diren Dersimli
•26.05.2025
damla viran
•26.05.2025
Harika bir ürün..
Kemal ALOĞLU
•26.05.2025
Harika bir ürün..
Kemal ALOĞLU
•26.05.2025
Harika bir ürün..
Kemal ALOĞLU
•26.05.2025
Ata Karanfil
•26.05.2025













