Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
Yorumlarda tanelerin büyük olduğu yazılmış ama bence büyük değil. Prochoice alıyordum daha önce ona göre yağı az bir mama. Kendi kedim ve sokaktaki minnoşlar yediler fakat ishal yaptı ilk etapta umarım dahada uzun sürmez. Birde çok iştahlı yemiyorlar gibi geldi. Fiyatına göre orta kalite bir mama diyebilirim. Paketleme ve kargo hızı iyiydi. Teşekkürler
n**** E****
•21.11.2019
Yorumlarda tanelerin büyük olduğu yazılmış ama bence büyük değil. Renkli oluşunu sevmedim çünki boya olduğunu düşünüyorum. Kendi kedim ve sokaktaki minnoşlar yediler fakat ishal yaptı ilk etapta umarım dahada uzun sürmez. Birde çok iştahlı yemiyorlar gibi geldi. Fiyatına göre orta kalite bir mama diyebilirim. Paketleme ve kargo hızı iyiydi. Teşekkürler
n**** E****
•21.11.2019
benim kedim severek yedi.
Z**** A****
•21.11.2019
Uygun fiyata güzel bir mama
ö**** t****
•21.11.2019
Çok beğendik. Bir sonraki siparişte mutlaka sepetimizde olacak. Hediyeniz için çok teşekkür ederiz Markamama çok naziksiniz
P**** N****
•21.11.2019
İlk defa denediğim bir ürünün bu kadar sevileceğini hiç tahmin etmiyordum. Kızım bayıldı resmen. Bir daha uğrayarak almak şart oldu artık
P**** N****
•21.11.2019
Alex çok beğendi ki kendisi çok zor beğenenlerdendir :) herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Hızlı ve kaliteli gönderimi için de markamamaya ayrıca teşekkürler.
P**** N****
•21.11.2019
Hediyeniz için teşekkürler markamama. Oğluma güzel bir sürpriz oldu tadını da çok beğendi.
P**** N****
•21.11.2019
İlk defa gördüğüm bir markaydı denemek istedim ve çok memnun kaldım. Bizim ufaklık çok sevdi. Herkese tavsiye ediyorum
P**** N****
•21.11.2019
Siparişlerimiz yanında hediye olarak gönderildi kedim bu tada bayıldı. Sonraki siparişimde mutlaka sepetimde olacak
P**** N****
•21.11.2019














