Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
Kedim çok sevdi, keşke paket içeriği daha fazla olsa :)
R**** T****
•13.10.2019
Gerçekten mükemmel bir ürün, kedim de çok seviyor, fiyatı da iyi
R**** T****
•13.10.2019
Çok güzel, kedim bayılıyor, fiyatı da iyi
R**** T****
•13.10.2019
Tereddüt ederek aldım ama beklediğimden daha çok sevdi iki kedimiz. Tavsiye ederim.
b**** d****
•12.10.2019
Tereddüt ederek sipariş vermiştim. Ama hiç tereddüt etmeden yedi iki kedimiz de. İkinci siparişi de hemen verdik. Kalite ve fiyat uygunluğu ile ideal bir mama.
b**** d****
•12.10.2019
Bu markanın her türlü konservesini kızım Güneş çok severek yiyor. Denemenizi tavsiye ederim.
b**** d****
•12.10.2019
Kızım Güneş bayılarak yiyor. Tavsiye ederim.
b**** d****
•12.10.2019
alışverişim sırasındaki basamaklarda destekleriniz için,hızlı ve düzgün kargolama için,son kullanma tarihi daha uzun ürün geldiği için,ekstra gönderdiğiniz hediye için(tarçınım çok sevdi) çok teşekkür ederim
S**** Ç****
•12.10.2019
Kargo ve paketleme de çok hızlıydı. Teşekkürler.
T**** D****
•12.10.2019
Köpeğim çok sevdi.Zaten kuru maması da n&d bir de yaş mamasını deneyelim demiştim iyi de etmişim. Kargo dave paketleme de çok hızlıydı. Teşekkürler.
T**** D****
•12.10.2019














