Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
Sokak kedilerini besliyorum. çok mama seçiyorlar, obivanı ilk kez denedim ve beğendiler. indirimden 2 paket aldım. yine alacağım. taneleri biraz daha küçük olabilirdi.
A**** G****
•10.10.2019
fiyat performans açısından süper ürün
s**** k****
•10.10.2019
fiyat performans açısından süper ürün
s**** k****
•10.10.2019
ürünü 08,10,2018 tarihinde aldım bugün elime ulaştı patlak paket göndermişler açar açmaz yere döküldü ve mama çöp şuanda.
aynı ürün 1 gün sonra 30 tl zam gelmiş yırtık patlak paket bize gelmiş teşekkürler markamama birdaha görüşmemek üzere.
kemal olçum
•10.10.2019
Bir çok mama denedim ilk önce hills le başladım proplan royal canin hepsini kullandım ama bu mamaya kadar hiç biri kedimi böyle sağlıklı ve böyle güzel tüylü yapmadı. Tüy dökülmesi bile azaldı. Çok ama çok memnunum. Bunca zamandı veterinere hep para veriyordum hastalanır diye şimdi ise mamaya para verip veterinere gitmiyoruz çok şükür. Kargo gayet hızlı. Çok memnun kaldım buradan. Fiyatı da uygun diğer sitelere göre. Paket sağlam geldi. Bu kadar yorumum
M**** k****
•09.10.2019
Cok agir balik kokusu var ama bizim kediciklerin hepsi yedi: reflex ile zaten tuy dokumu de azaldi. Ben cok memnunum.
aybike akkaya er
•09.10.2019
Herzaman bu odul mamasını kullanıyoruz. Cok memnunuz.
M**** G****
•08.10.2019
Genelde yeşil ambalajlı kuzuludan yiyordu deneme amaçlı aldık bunu da çok sevdi. Bu ürünün besin değerleri daha iyi
Ş**** K****
•08.10.2019
Bu mamayı yaklaşık iki senedir kullanıyorum farklı içerikli yemedikleri olmadı şimdiye kadar
E**** E****
•08.10.2019
Kedilerim bayılıyor hem küçükler hem büyükler severek yediler
E**** E****
•08.10.2019












