Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
2 tane minyatür pinscherımız var, ikisi de severek yüketiyorlar. küçük taneli mama. tüy dökümümüze de iyi geliyor. hatta bir ara kalmadığı için aynı markanın farklı mamasını aldım ve tüy dökümünü hissettm. keşke 7 kg lığı da olsa da, sık sık almak zorunda ve daha fazla vermek zorunda kalmasak☺️
A**** T****
•04.10.2019
Hızlı kargolama için teşekkürler. Fakat hediyemiz gelmedi :)
ersen çakal
•04.10.2019
bazı konserveler ezilmiş kargoda onun haricinde şimdilik kedim severek yedi.
fevzi subaşı
•04.10.2019
kedi maması aldım yanında hediye geldi çok tşk.
fevzi subaşı
•04.10.2019
3 kedimde bayiliyor
Zinet Temur Atak
•04.10.2019
her zaman aldığım urun 3 kedimde bayiliyor
Zinet Temur Atak
•04.10.2019
umarım 3 kedimde beğenir
Zinet Temur Atak
•04.10.2019
Kedim eskiden etli ve tavuklu mama severdi fakat şimdi sadece balıklı yaş mama yiyor. Favorisi cod fish
Ş**** K****
•04.10.2019
Yaklaşık bir senedir kullanıyoruz kedilerimin tüyleri daha parlak, kiloları daha iyi. İki kedim de severek yiyor gerçekten çok memnun kaldık. Site güvenilir olduğu için gönül rahatlığıyla alıyoruz, tavsiye ederim.
H**** A****
•04.10.2019
hediye olarak gönderiyolar çok güzel
t**** s****
•03.10.2019













