Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
Ürün kaliteli ele tam oturuyor ve çok rahat ayrıca köpeğiniz ipi ısırsa bile kopmayacak şekilde kaliteli ürün kullanılmış kesinlikle tavsiye ederim
DAVUT KORAY OĞUZ
•16.08.2019
3 aydır köpeğime kullanıyorum kilo almasında gelişiminde gayet iyi ancak dışkısı 3 aydır hiçbir şekilde katı olmuyor hep cıvık yapışkan kötü kokulu ve ağız kokusuda çok yapıyor. Yaşadığım şehirde köpek çevremizde 9 10 köpek daha kullanıyor herkeste aynı sorun var ilgilenilmesi lazım normal değil
f**** k****
•16.08.2019
Kedim severek yiyor. Fiyatlar uygun ve teslimat hızlı
Şevval Karahan
•14.08.2019
Tüyleri ve parlaklığı bu mamaya geçtikten sonra baya değişiklik yarattı. Kedim de severek yiyor. Güzel ve kaliteli ürün.
O**** s****
•14.08.2019
Hızlı kargo, güzel paketleme. Teşekkürler
O**** s****
•14.08.2019
Kedim daha dolaptan çıkarmadan onu alacağım bölmeye geliyor ve çıldırıyor. Çok severek bir hamlede yiyor. Güzel ürün
O**** s****
•14.08.2019
mamayi burdan aldim. son kullanma tarihiyle ilgili bi sorun yok ama mama o kadar kotu kokuyor ki. burnumu tikayip veriyorum. kopegim de sevmedi
İrem Nur Yılmaz
•14.08.2019
Bir balık kokuyor size anlatamam böyle bir şey yok dünyanın en güzel maması bence ve en iyi yaşlı maması
G**** Y****
•13.08.2019
Schesir mamayı köpeğimiz çok seviyo ayda 20-30 kutu alıyoruz markamamadan çok taze ve kaliteli mama tavsiye ederim
Melis çarık
•12.08.2019
Ürün çok iyi çok kaliteli tavsiye ederim
Melis çarık
•12.08.2019














