Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
Koku konusunda çok başarılı, tozutma yapıyor evet ama bu tarz kumlarda hiç tozuma olmaması mümkün değil bence. Fiyatına göre çok başarılı bir ürün.
C**** T****
•06.08.2019
nd markasını daha öncesinde denedim, bu ürünü doberman köpeğimin tüy sorunu için ayrıca denemek istedim. köpeklerim çok severek yedi, tüy dökülme sorunu ise şuanlık durdu diyebilirim.
C**** K****
•05.08.2019
6 aylık pekinez köpeğim mama konusunda çok seçici olmasına rağmen bunu bayılarak yiyor. Tavsiye ediyorum, tüylerinde ise fark edilir yumuşama var. :)
Ceren Kolaçık
•05.08.2019
2 3 saat köpeğimizr serinlik sağlaması için 4 5 saat buzlukta kalıyor onun dışında sorunsuz köpeğimiz de memnun
Ö**** Ş****
•04.08.2019
İlginiz için teşekkür ederim ayrıca ürün iyi fakat hava çok sıcak olduğu için Max 2 3 saat soğuk kalıyor birde buzluğa koyduk biz 1 saat kalınca 1 saat ancak köpeğimiz soğukluk hissetti o yüzden 4 saat falan buzlukta kalıyor onun dışında bir sorun yaşamadık
Ö**** Ş****
•04.08.2019
Sokaktaki Kedilerim bu fiyattaki bi çok mamaya göre iştahla yiyorlar Somolu olan mamayı
yağmur yıldız
•03.08.2019
Somonlu ve etlisini bahçedeki kedilerim için almıştım kedilerim 2 çeşidi de sevmedi toplu alımdan önce deneme amaçlı küçük paket alıp kedilerinize denetmelisiniz
yağmur yıldız
•03.08.2019
Ürünü alırken tereddüt ettim hatta satıcıyı da aradım ama şuanda iyiki almışım diyorum satıcı da ilgili sağolsun teşekkürler.
E**** T****
•03.08.2019
kedim için ilk defa aldım, severek yiyeceği kanısındayım
T**** K****
•02.08.2019
Kedim için sürekli alıyorum,severek yemekte
T**** K****
•02.08.2019













