Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
Nezeman gelir mamamız kalmadı
Fındıkçıoğlu Tülay
•19.04.2019
kediler severek yiyorlar. taneler biraz daha ufak olsa daha iyi olurdu muhtemelen.
Alper Şenel
•19.04.2019
Fiat güzel, naturel kemiklerden işte, bazı köpekler seviyor, ama bu dibo markanın paketlemesi çık kötü, mukavva kutu sdc her seferinde dibonun ürünlerini kolinin içine saçılmış buluyorum. Mukavvanın içinde poşet felan yok, mukavvadan dışarı çıkıyor ürünler taşınırken. 8kemik de paketinin dışında koliye saçılmış paketi ayrı boş olarak buldum. Bu oaketlemek demek değildir ama. Tabi dibo firmasıyla ilgili bu
F**** d****
•19.04.2019
Siparişim elime ulaştı çok teşekkürler hızlı ve güvenli.
m**** o****
•19.04.2019
ÇOK FARKLI MARKA MAMA VE SU KAPLARI ALDIM DEPOLU VE SU KABI OLARAK BU MARKA BİR NUMARAM. PRATİK ÇOK YÖNÜ VAR DİĞERLERİNDE OLMAYAN. DOLUM SONRASI TAŞIMAK İÇİN PARMAK GEÇECEK BİR TABAN, DOLUM KOLAYLIĞI SAĞLAYAN ÖZEL SİSTEM. SULARIN DÖKÜLÜP SAÇILMASINI BKLEMEYİN DÜZGÜN KULLANIRSANIZ, HAYVAN ZATEN DÖKEMEZ KOLAY KOLAY. İNDİRİMDEYSE HELE KAÇIRMAYIN DERİM. KEDİLERİME 1.5LİTRELİĞİ, KÖPEKLERİME DE BUNU ALDIM VE GAAAYET MEMNUNUM.HAFTADA BİR BİLEMEDİN İKİ KEZ SU DEĞİŞTİRMEM YETİYOR, YA DEĞİLSE 5 HAYVANIN SUYUYLA BİLE HER GÜN NE VAKİT HARCANIRDI
F**** d****
•19.04.2019
İDRAR TEMİZLEYİCİ, HALI KOLTUK TEMİZLEYİCİ, ARABA PLASTİK YÜZEY TEMİZLEYİCİ HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL. BUNU DA ÜÇ KEDİMLE YATTIĞIM YATAĞIMA SIKIYORUM HAFTADA BİR İKİ KEZ. BÖYLECE NEVRESİM DEĞİŞİMİNİ ONBEŞ GÜNDE BİRE ÇIKARIYORUM, HOŞ KEDİLERİM YATAĞIMA ASLA ÇİŞ KAKA YAPMAZ AMA HAYVAN İŞTE SIKMAK LAZIM, ÇARŞAFLARI DA AYDA BİR DEĞİL ONBEŞDE BİR DEĞİŞTİRMEK LAZIM ONLARLA YATINCA. ASLINDA ARAÇ KUMAŞ TEMİZLEYİCİ SNRM AMA BN ARABAMDA İDRAR TEMİZLEYİCİSİNİ TUTUYORUM, ÇÜNKÜ ARABADA OLURSA CİDDİ KAZALAR OLUYOR. YA DEĞİLSE ZTN HAYVAN KOLTUK KILIFI KULLANIYORUM ONU YIKARIM YETER.
F**** d****
•19.04.2019
HM BOYUTLARI HM ÇIKARDIĞI SESLER GAYET YETERLİ. DAHA PAHALISINA GEREK YOK. DAHA BÜYÜĞÜ DE ÇOK BÜYÜK OLUR ZATEN.
F**** d****
•19.04.2019
İÇERİĞİ ETKİLİ BİR ÜRÜN AMA, KESİNLİKLE 500MLSİNİ TAVSİYE EDERİM BU ÇOK KÜÇÜK BİR ÜRÜN, AMA BN BUNU ALDIĞIMA MEMNUNUM ÇÜNKÜ 500LÜK SİPARİŞ ETMİŞTİM KALMAMIŞ, ARADILAR, İKİ TANE BUNDAN ALDIM ONUN YERİNE VE MARKAMAMA SAĞOLSUN YANINDA KÜÇÜK KÜÇÜK GÜZEL HEDİYELERLE ÜÇ KEDİM, İKİ KÖPÜŞÜMLE BENİ MUTLU ETTİLER, ÜRÜN MİKTARIM DÜŞTÜĞÜ İÇİN GÖNLÜMÜ ALDILAR. MARKAMAMAYA DEVAM...İNŞAALLAH BÜYÜK BOYU YİNE SATILIR, YA DA YİNE EKONOMİK VE EFEKTİF BİRŞEY KOYARLAR ONUN YERİNE, PAHALI ALAMIYORUM EVDE HAYVAN ÇOK OLUNCA...
F**** d****
•19.04.2019
Çok hızlı geldi siparişim.tüm bilinen sitelerden çok daha ucuz.teşekkürler ilginiz için.
B**** T****
•19.04.2019
Kargo çok hızlı şekilde geldi ve yanında küçük hediye mama göndermişler
A**** K****
•19.04.2019













