Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
İlk kez bu markayı aldım.Tanecikleri küçük, king charlesimiz severek yiyor.
Recep Taşkın
•02.01.2019
Kedimin dışkısı normale döndü. Hep ishal gibiydi
N**** d****
•02.01.2019
Çok yağlı kokusu ağır ama yiyo kedim.
Timur Onay
•02.01.2019
ilk defa aldım evdeki kedim için. severek yedi.
Ö**** T****
•30.12.2018
ilk defa aldım evdeki kedim için. Biraz seçici ama bu mamayı sevdi.
Ö**** T****
•30.12.2018
Fiyatı oldukça uygun, başarılı bir kum. Deneme amaçlı aldım memnun kaldım.
B**** A****
•29.12.2018
Bir sorun yaşamadık cidden fiyata göre performans çok iyi
Selen Gencturk
•29.12.2018
Kargo firmasından mıdır paketin adiliğinden midir kum paketi patlamış olarak geldi. Onun dışında idare eder ortalama bir kum.
B**** A****
•29.12.2018
Daha önce de kullandığımız bir mamaydı. Kokusu biraz keskin sanırım o yüzden iştahla tüketiyorlar.
B**** A****
•29.12.2018
Her mamayı yemediği gibi her maltı, vitamini yemeyen kızım buna bayılıyor.
Gülşah Alptekin
•29.12.2018













