Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
tek kelimeyle bayıldık. ( Kedim adına söylemekteyim ) :)
Ş**** L****
•10.12.2018
vee eveettt.. en sevdiğimiz mamamız. çok severek ve iştahla 2,5 yıldır yiyoruz. tavsiye ederiz.
Ş**** L****
•10.12.2018
minnaklar birazcık ama çok severek yiyorlar yavru kedicikler
Ş**** L****
•10.12.2018
Gimcat ürünlerini kedim çok seviyor bittikçe Markamamadan alıyoruz
K**** B****
•07.12.2018
Tadını seveceğine eminim
K**** B****
•07.12.2018
Kedimin seveceğini düşünüyorum
K**** B****
•07.12.2018
Seçici olan kedim bu mamayı yedi hatta paketi açar açmaz kokusuna dayanamadı tavsiye ederim uygun fiyatlı bir mama
K**** B****
•07.12.2018
kaliteli mama, hızlı kargolama, taze ürün
E**** b****
•07.12.2018
Severek yiyorlar. Tüy dökmesi bitti köpeklerimin. Cok memnunuz...Teşekkürler
gülsevin arca
•07.12.2018
Matisse süper bir mama. Ekonomik olması açısından bir alt marka ile karıştırıp veriyoruz. Tanelerini biraz inceltip ufaltmışlar ama kitten gibi değil. Severek yiyorlar. Kaka kokusu yok, doyurucu ve kaliteli.
g**** a****
•07.12.2018













