Ürün Yorumları
Ürünlerimiz hakkındaki yorumlardan arama yapabilirsiniz.
Kedim 5 yaşında tekir erkek ve bu mamayı 3 yıldır kullanıyorum tüyleri parıl parıl parlıyor 😍
İ**** Y****
•22.09.2025
Kedilerim çok sevdi güvenle alabilirsiniz
e**** a****
•22.09.2025
Dildar Sevindi
•22.09.2025
Bahçedeki kediler için aldım mama kabı olarak kullanıyorum baya büyük
Alaz Özgün Duman
•21.09.2025
Bugüne kadar kullanıp koku yapmayan tek kum bu marka
Alaz Özgün Duman
•21.09.2025
Kokusu gerçek tavuk haşlaması gibi yiyorlar fakat kediler pate formunda mamaları daha çok seviyorlar.
Alaz Özgün Duman
•21.09.2025
Sevmeyen, yemeyen kedi yok.
Alaz Özgün Duman
•21.09.2025
Çocuklar çok sevdi.
N**** y****
•20.09.2025
kalitesi tartışılmaz.Yıllardır kullandığım mama.Fiyatıda biraz uygun olsa çok mutlu olacağız.
Nezaket yaman
•20.09.2025
Evde ki kedilerin ve sokaktaki kediler severek yiyorlar.Fiyatıda gayet uygun.
N**** y****
•20.09.2025














